Bestelling wijzigen

Als je een bestelling geplaatst hebt bij Vibratorland en je bedenkt je net dat je toch iets verkeerd besteld hebt of toch nog iets vergeten bent en je wilt je bestelling aanpassen maar hoe werkt dat dan? Hieronder leggen we je het uit!

    1. Als je een bestelling hebt geplaatst bij ons dan zie je onder je Mijn account pagina een overzicht van je bestelling (zie onderstaande afbeelding).
      Bestellingen overzicht
    2. Je ziet op deze pagina je bestellingsnummer en de datum wanneer je deze bestelling geplaatst hebt, en ook de status van je bestelling en wat het totaal bedrag is. Daarnaast zijn de acties, bekijken en download factuur beschikbaar. Mocht je toch nog iets verkeerd gedaan hebben in je bestelling (of iets zijn vergeten) dan zal je contact op moeten nemen met ons via het contactformulier en dan zullen wij ons best voor je doen om de aanpassing nog te realiseren.

Let op!
Hierbij is de status wel heel belangrijk, wanneer de bestelling de status ‘Afgerond’ heeft bereikt is je bestelling al verzonden bij ons en kunnen we de bestelling niet meer aanpassen.

Uiteraard zullen we onze uiterste best voor je doen om ervoor te zorgen dat dit niet voor zal komen.