FAQ Category: Veelgestelde vragen


Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten voor bestellingen tot €50,00 De verzendkosten binnen Nederland bedragen €4,95 De verzendkosten voor België bedragen €5,95 De verzendkosten voor Duitsland bedragen €4,95 Bij bestellingen boven een bedrag van €50,00 worden géén verzendkosten berekend. In het geval van speciale acties kunnen de verzendkosten afwijken. Deze zullen t.z.t. vermeld staan op de beginpagina van deze site.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor 21:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden (NL en BE) Besteld op werkdagen voor 21:00 uur? Wij kunnen je bestelling dezelfde dag nog verzenden, en zeer waarschijnlijk heb je de bestelling de volgende dag in huis. Iets besteld na 21:00 uur? Dan zullen wij je bestelling de volgende dag verwerken en versturen. Levertijden Nederland De levertijd voor Nederland is binnen 24 uur (hiervoor zijn we wel afhankelijk van de postvervoerder). Levertijden België De levertijd voor België is normaal gesproken binnen 24 uur (ook hiervoor zijn we wel afhankelijk van de postvervoerder), voor bepaalde gebieden in Wallonië kan het 48-uurs levering zijn. Levertijden Duitsland De levertijd voor Duitsland is normaal gesproken 1 werkdag en voor Zuid Duitsland is dit 2 werkdagen (ook hiervoor zijn we wel weer afhankelijk van de postvervoerder).

Wat doe ik als het artikel defect blijkt te zijn?

Wil je een artikel retourneren? Gebruik dan ons retourformulier. Door middel van het retourformulier kunnen wij je retourzending snel in behandeling nemen. Artikelen welke je retour wilt sturen dienen onbeschadigd te zijn, verpakt te zijn in de originele verpakking en de sealingzegel dient intact te zijn. Sommige van onze artikelen kunnen niet geretourneerd worden, lees hier meer over onze uitzonderingen. Snel en eenvoudig retourneren doe je via de onderstaande stappen 1. Controleer of je retourzending voldoet aan onze retoureisen 2. Meld je retourzending aan via het retourformulier. 3. Gebruik het retouretiket, te vinden bij je pakbon, voor het retourneren van je artikel 4. Leg het artikel in de originele verpakking en verpak het artikel in een verzenddoos 5. Ons retouradres staat vermeld op de pakbon 6. Geef je retourzending af bij een PostNL-punt bij jou in de buurt (deze kosten zijn voor je eigen rekening) 7. Bewaar je verzendbewijs van PostNL goed 8. Zodra wij je retourzending in .

Waarom hebben jullie geen webwinkel keurmerk?

Je ziet bij veel webshops allerlei verschillende webwinkel keurmerk logo's waar ze aan verbonden zijn. Maakt dit een webshop meteen veilig? Nee wij vinden van niet. Iedereen kan namelijk gebruik maken van keurmerk logo's en daarom heb je niet meteen de status van een 'betrouwbare' webshop. Daarnaast is er nog steeds geen officieel keurmerk voor webwinkels wat ook daadwerkelijk door de overheid gecontroleerd wordt en daardoor kan iedereen een eigen webwinkel keurmerk opstarten wat voor ons meteen alle glans van een eventueel webwinkel keurmerk afhaalt. Wij hebben daarom besloten zolang er geen officieel door de overheid gekeurd webwinkel keurmerk komt wij hier niet aan mee gaan doen. Zijn we daarom meteen onbetrouwbaar? Nee absoluut niet, wij voldoen volledig aan alle eisen om de koper en zijn privacygegevens zo goed als mogelijk te beschermen. Alle handelingen worden in een beveiligde SSL-verbinding gedaan.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Vibratorland.nl kan je via verschillende manieren je bestelling afrekenen. Hieronder laten we zien welke mogelijkheden je allemaal hebt. iDeal iDeal is in Nederland het meest gebruikte betaalmiddel op internet. Je kunt veilig en snel afrekenen via je bank. Er worden voor iDeal betalingen geen extra kosten in rekening gebracht. Vergeet niet bij de iDeal betaling op 'bestelling voltooien' of 'terug naar de webwinkel' te klikken. Nadat je dit hebt gedaan wordt de bestelling direct verwerkt. Sepa / Bankoverschrijving Beschik je niet over de mogelijkheid om met iDEAL te betalen en wil je het bedrag toch via de bank/giro overschrijven? Dan kun je kiezen voor 'Sepa'. Probeer dit wel zo snel mogelijk te doen! Hoe langer je wacht hoe langer het duurt voordat je het product ontvangt. Is de betaling via de bank bij ons binnen, dan sturen we dezelfde dag nog de bestelling naar je toe. Let op dat het bij sommige banken enkele .

Kan ik mijn bestelling ook zelf afhalen?

Nee wij bieden je geen mogelijkheid om je bestelling af te halen. Omdat we een internet bedrijf zijn en we hierdoor geen duur pand hebben wat ook terugbetaald dient te worden, kunnen wij de producten voor scherpe prijzen aanbieden. En dat is de reden waarom het afhalen van producten niet mogelijk is en we alleen maar versturen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Op Vibratorland kan je eenvoudig zoeken naar het product waar je naar op zoek bent. Dit kan via het zoek venster bovenaan de pagina of via de (sub)categorieën. Wil je vervolgens een bestelling plaatsen dan laten we je hieronder zien hoe dat in zijn werk gaat. Zoek de producten die je graag zou willen bestellen bij ons en stop deze in je winkelwagen. Vervolgens ga je naar je winkelwagen en hier kan je nog kiezen om eventuele vibies in te leveren tegen korting of gebruik te maken van een kortingsbon. Onderaan de pagina zie je je winkelmand totaal overzicht met het totaal bedrag en eventuele verzendkosten. Klik vervolgens op de knop Doorgaan naar afrekenen (zie rood gearceerde knop op de afbeelding hieronder) om je bestelling af te rekenen. Je moet dan je persoonlijke gegevens invullen, ben je al ingelogd en heb je deze al in je profiel opgeslagen dan worden deze .